Glamour Stiletto Run

HejHopp!

Jag börjar bara med dagens kläder. Hann inte med det innan när vi kom hem.


Åkte till Jönköping med Robin innan idag. Det var riktigt kul faktiskt. Åkte på Glamour Stiletto Run. Skulle sprungit och tävlat också men jag kunde inte va med på Finalen sedan för den var samtidigt som min student så då kändes det lite onödigt tyvärr. Men nästa år ska jag springa och Vinna. hihi! Men det var riktigt kul att titta på och Glamours Marknadschef Julia var helt underbar. Så härlig människa.


Julia och Jag.
Jag vet inte hur jag har brillorna på denna bilden. haha!



Full rulle på klackarna.

Det var jätte trevligt. Och Goodiebagen satt inte fel. Fanns massa bra prylar där i. Kan visa imorgon. Har ingen bild på det nu. Men det var bland annat en mascara läppglans, Djävulen bär prada, Väska m.m. Tar allt det imorgon. Och när vi ändå var i Jkpg så handlade jag även ett ljusrosa läppstift från Isadora som jag velat ha så länge.


Nu kan jag krydda mina läppar lite finare med.



När vi skulle hem så var det raka vägen hem till Morfar. Han fyller 70idag. Så Grattis! Fick smörgåstårta och jordgubbar med glass. Mums! Jorgubbar är en av de bästa delarna med sommarn.

Jag och Robin stack ner och solade sedan. Jag tänkte bara sola 20min i solariet men jag somnade så det blev 25. Jätte rädd att jag ska bli röd som en kräfta till imorgon nu men jag brukar inte bli det så jag hoppas det är så denna gången med. Jag hade bara 10kr därför jag inte kunde lägga i till så lite tid som jag egentligen skulle ha. Sedan var det bara skynda upp till A-lags matchen. Tänkte verkligen inte missa något av den. Och äntligen så vann de!! Gu vad jag har väntat på denna segern! Nu ska vi se att allt släpper. Ni är kanon tjejer!
Och ingen fotboll utan Ida Karlsson. Yeah! Tack för sms:et Ida. Blev jätte glad.



Grattis Tjejer!

Men nu ska jag ladda inför den stora dagen imorgon. BALEN! Glöm inte komma och kolla i Östanå klockan 15.00 börjar det och vid 16.15 går jag ner för röda mattan.
Natti Natti!

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg ut bilder från balen! hört att du va så fin :D

2009-05-31 @ 22:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0