Föredrag?

God morgon! Sovit gott?
Jag somnade väldigt sent igår sedan men jag sov gott sen med. Robin var helt underbar igår kväll så gick och la med mig ett stort smile på läpparna. Det sitter i även nu på morgonen känner jag.

Jag vet inte om jag ska ha mitt föredrag idag. Jag skulle gjort det hur bra som helst och verkligen övat¨på det igår men det gick ju som det gick med det. Men jag får improvisera om jag ska ha det idag. Det kommer nog gå bra.
Men nu måste jag ta och gå och äta lite frukost. Men får nog ta med datorn till skolan idag. För har ett bildspel på den som jag kanske behöver idag. Så det blir nog lite uppdatering under dagen.

En sak till som gjorde mig så glad igår var mina läsare här på bloggen. De bara ökar och ökar nu. Och det blir bara roligare och roligare att skriva. Så ett stort tack. Ni lyfter min dag.


Dagens. Kolla min hy! Jag är as glad. Det ända jag behövde smeta på mig i sminkväg idag är lite mascara. Hade kanske inte ens behövt det. Men ingen foundation, puder, rouge. Ingenting! Det är det bästa när man börjar bli lite brun. Man blir klar otroligt mycket snabbare på morgonen.


Men nu kurrar min mage efter frukost. Hej svejs! Hoppas ni vaknat på samma goda sida som mig idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0