Förändringarna

Robins och deras internet funkade inte igår så det blev inget resultat från dagens förändringar. Men jag är hur nöjd som helst. Känner mig snyggare än på länge. Och mina frisörer som jag är hos är helt underbara. Blev utbjuden av dem på fredag. Underbart! Först visning för den nya tången och sedan Buffe på hotellet och utgång. Ska snacka med Eve med om hon vill med. För vi bestämde att vi skulle va på fredag med. Det är verkligen på tiden. Var jätte länge sedan.


Framifrån



Bakifrån


Är det inte snyggt? Åh jag är så nöjd! Valde helt rätt färger.

Lösnaglarna. (Men ska nog ta bort dem idag redan)



Idag ska jag till en annan frisör vid 14 och testa min balfrisyr. Hoppas den också blir kanon. Måste ta och sola med så inte färgen försvinner nu när det är dåligt väder. Ska testa det nya solariet som kommit till Landsbro. Se om det är något att ha. 
Nu ska jag plugga igen. Det känns som det är det mitt liv är just nu. Plugg! Men men.. snart studenten ju. Och då är det äntligen över!! 

Kommentarer
Postat av: gabbi

vad fint de blev :) as snyggt

2009-05-06 @ 17:02:09
Postat av: Anonym

Jättefint :)

2009-05-06 @ 23:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0