Förändring

Idag satte jag dit mina lösnaglar. Tog de röda istället för de lila för att matcha min outfit mer. Det blev faktiskt as snyggt. Och mer förändringar kommer ske under dagen. Ska nämligen till frisören efter skolan. Och då blir jag långhårig igen. Inte det att jag inte trivs i mitt korta för det gör jag verkligen för en gångs skull men jag vill ha långt hår till balen, man kan göra mycket mer med ett långt hår. Snygga frisyrer osv.

Jag hoppas verkligen mina skor till studenten som jag skickat efter kommer idag eller vilken dag som helst nu. De skulle komma i början av maj så det gör de nog. Hoppas. Skickade även efter en klänning. Hoppas den sitter som jutet. Inte till studenten då men en snygg sommarklänning.


Student skorna, förhoppningsvis

Klänning
Klänningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0