DM

Hej Hopp!
Nu sitter jag hemma. Sitter och läser nya ELLE och Fredag (Har bara tagit mig igenom halva fredag än, så jag har mycket härlig läsning kvar) som blev det ända jag inkasserade idag. Bra för mig i och för sig. Men jag ska ju dess värre på stan imorgon igen. Hoppas jag inte hittar något jag verkligen vill ha. haha!


Kenza är med i Fredag och visar badmode. Tycker absolut det är värt att ta en titt på.

Vid 19 spelar min lillasyrra DM-match sedan. Ska sticka upp och kolla på den med mamma. Alla fall tills Robin kommer.
Min lillsyrra var och klippte sig idag med. Det blev as bra. Hon måste vara nöjd. Kan visa bild på det sen.

En annan väldigt rolig sak som hände idag var att tidningen Glamour ringde till mig. Jag kan inte säga om vad ännu men det var toppen. Jag kommer även få en Godiebag eller en årsprenummeration av dem nu. Underbart. Frågan är bara vilket av dem jag ska välja. För jag vet ju inte vad Godiebagen innehåller. Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0