Beach fotboll

Idag har vi spelat beach fotboll hela dagen i skolan. Sista året man är med där. Det var riktigt kul. Och vi gick till Final. Till en början. Sedan var det någon sjuk regel om att om man vann på straffar så fick man bara 2poäng. i vanlig vinst får man 3. Så det ändrades 10min innan finalen startade. Helt stört!

Men killarna gick alla fall till Final. Både lag 1 och 2. Imponerande grabbar.


Bollat hela skoldagen lång.

Grattis grabbar!



Vi fick nöja oss med att kolla på Finalerna.


Efter domarn blåst i pipan åkte vi hemmåt till Landsbro. Skulle egentligen haft träning ikväll med laget också men jag är sjukt trött och har så mycket plugg så jag tror jag dör. Det är hemskt! Bara längtar tills allt är över! B-laget spelar också nu. Men det missar jag också på grund av alla skolarbeten. Men om prick en vecka sätts betygen och efter det kan jag leva livet igen och träna hur mycket jag vill. Slippa allt plugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0