8 maj

Sitter och skraper precis ur det sista i min frukosttallrik. Tänkte ut och springa nu men när jag kollar på tempen ute så vet jag inte riktigt. Får se om det blir det eller om jag bara kör ett DVD-pass med Carmen Electra.
Ska träffa mina baldejter över en fika idag vid 10. Om jag nu tar mig in till stan. Men det ska jag försöka lösa.

Gissa vad somhade kommit på posten igår? Skorna och klänningen. Äntligen. Som jag har väntat. Ska hämta ut dem i affären sedan. Hoppas de sitter som jag vill nu då. Annars är jag tillbaka på ruta ett med skorna inför studenten. Men nej. Tänk possitivt. De kommer sitta skit bra!


Har ni inte smakat denna filen så tycker jag det är det första ni ska göra nästa frukost. Den är så sjukt god. Finns att köpa på Willys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0