3:3 på bowlingen

Gårdagens partande var toppen. Jag hade riktigt trevligt.


Mamma kör in mig till Joakims förfest.

Grillning



En toppenkväll hemma hos Jocke!

Har tyvärr inga bilder från själva bowlingen sedan. Då hade jag fullt upp med annat än att springa runt med kameran. Men kanske kan ta lite bilder av någon annan sedan.



Jag mår faktiskt bra idag som alltid. Har inte det dära problemet med bakfylla. Det är väldigt skönt. Robin ser där imot ganska död ut i sängen här bredvid mig. Men väntar med att gå ner och äta frukost till han vaknar, om det inte tar timmar vill säga.
Sedan idag blir det en sådan skön dagen efter dag med slappning och kolla på fotboll och naturligtvis Eurovision song contest ikväll. Precis en sådan dag jag känner för.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Visste inte ens att ni skulle vara där ju. FÅr inte höra något.. :S

2009-05-16 @ 14:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0