Vill ha Vår nu

MOrgon! Jag gjorde en mycket rolig upptäckt igår på min dator. Kan tyvärr inte berätta vad men jag blev glad.
Var och handlade med mamma igår med. Köpte vindruvor. Älskar det. De gluffsades upp av enbart mig på högst 30min. haha! Och en till possitiv sak som hänt idag är att jag hittade min tröja från Monki. Fy vad glad jag blev. Den har varit borta as länge. Men den låg i min garderob den hade bara åkt in lite längre bakom och underst då. Så nu ska jag använda den igen. Men inte idag. Tänkte först klä upp mig endel idag men så fort jag kollade ut och såg vädret ångrade jag mig mer än kvickt alltså. Vill inte ha mer SNö nu,! hur svårt kan det va att bli vår? Så en hel del possitivt har hänt men även negativt. Robin ska åka på Fotbollsläger över helgen, Det snöar och om han har glömt mitt USB-minne till skolan är jag typ körd. Känns som om han kan ha glömt det, för där på har jag mitt projektarbete och vi ska skriva klart det idag. Så snälla ha med det Robin.
Kom på ännu en possitiv sak nu med dagen fresten. Robins mamma ska åka till Jkpg och hämta ut Robins kostym och en skinnjacka till honom och då ska hon fixa mina skor där som jag vill ha.


Skon som jag kommer få hem idag. Tack Anette!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0