Victorias secret

Har precis käkat upp kvällsmaten som jag själv gjort. Marinerat kött och pommes. Ganska enkelt men ändå. Tänkte kolla lite på Let´s dance men det var inget som föll mig i smaken ikväll. Robin bara dök upp här innan också. Han såg inte ut som han brukar om man säger så. haha! Han hade fått en boll mitt på ögat på sin fotbollsträning och är jätte svullen nu. Ska nog hänga med honom hem sedan. Se vad vi hittar på. Blir nog att kolla på någon film kan jag tänka. Vi satt och skrattade åt massa roliga Youtub klipp innan på roliga djur. Garv Garv!
Satt även och kollade på Victorias secret visningen innan idag då jag hade så illa ont i magen (vilket är bättre nu), kan nog se den hur många gånger som helst, en dröm att få gå där med dem om man säger så.



Jag och min lilla syrra ska först vara lte duktiga imorgon och simma och gymma, Jasse kanske också ska med, och sedan ska jag och sis ta massa kort. Kommer bli kalas. Var länge sedan nu. Älskar att ta massa fina bilder. Längtar.. ska vi ta och sola också när vi ändå håller på? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0