Våryran

God morgon! uppe tidigt idag igen. Svårt att sova. Men var duktig och gjorde iordning i köket åt mamma och pappa och skrev lite på mitt projektarbete. Ska göra mig iordning nu. Ska åka till Eksjö och kolla på fotbollscup, Våryran. och så ska jag och mamma gå in en sväng på InterSport. Massa REA där läste vi igår. Hoppas på att hitta en fin vår jacka.

Kollade ni på Let´s dance igår? Det gjorde jag. Men mste säga att jag tyckte att Laila Bagge var mycket bättre. Förstår inte varför hon inte vann.Bara för att hon dansat förr, det kan la inte hon rå för? Är man bättre så är man.


Diggar denna klänningen skarpt alltså. NiceNice!

Kommentarer
Postat av: mathilda

jaa, bagge skulle ha vunnit :)

2009-03-28 @ 14:01:19
URL: http://mathildaadolfsson.blogg.se/
Postat av: Eve

Nej hon skulle verkligen inte alls vinna . Dom andra var mkt bättre

2009-03-29 @ 19:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0