två dagar

Hej hallå!
Idag får jag visst skriva för två dagar. Men mitt internet cp:ar ibland och det funkade varken igår ikväll eller idag på morgonen. Men nu äntligen. Igår övningskörde jag först med mamma och sedan åkte jag till Emma för att kolla på Film. Systrar i jeans andra sommaren. Det var en okej film. Gick lite snabbt framåt men en sådan film som är skön att titta på typ om man är ledsen eller sjuk. En go film helt enkelt.



Systrar i jeans andra sommaren




Idag har jag varit i Jkpg. Först samtal och sedan lite shopping på A6. Mormor och morfar körde dit och hem mig. Så snälla. Samtalet gick bra och har en hel del att tänka på just nu men det ska nog ordna sig. På A6 sedan hittade jag inte så mkt. Lite inredning till rummet. Är trött på den röda inredningen jag har där inne nu. Dags att byta till typ grönt nu när våren börjar sätta fart lite. Sedan köpte jag även än härlig tröja från BikBok. Riktigt somrig och härlig. Testade även ett par gladiator sandaler men ska skicka efter ett par från Ellos så väntar till de har komit först alla fall.
Kan visa en bild på tröjan ikväll sen.
Just det ja. Köpte ett par jeans som min lillasyrra velat ha så himla länge till henne. Hon blev jätte glad när jag kom hem med dem. Tog en bild när jag testade dem på mig.



På väg till Jkpg



Idas jeans från BikBok

Nu sitter jag hemma och vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Skulle behöva städa rummet eller något sådant men orkar inte. Är lite sugen på någon kaka så ska nog baka lite. Någon som har förslag på något gott recept?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0