Träningsschema på gymet

Är redan hemma. Vart ute en kortis med hunden och käkat lite. Mycket stor fruktsallad blandad med youghurt och flingor. mm.. Nu ska pappa strax komma och hämta mig till 2 och köra mig till Gymet. Ska testa träningsschemarna som finns där en gång istället för att köra mitt egna. Kan bli kul. Får la börja med Nybörjare och bygga på det sen. Funderar på om jag ska sola efter också men jag vet inte om jag ska börja redan. Men det är faktisktr inte långt kvar till Balen nu. typ 8 veckor. CHIT!



Dagens, första gången jag använder T-shirten från mallendagsrean.



Nu blir det Gym !


Kommentarer
Postat av: Jennie A

Du är så fin Anna ! <3

2009-03-27 @ 19:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0