Studiedag

Idag har vi studiedag. helt underbart! Men jag undrar varför det heter Studiedag egentligen? Det sista man gör en sådan här ledig dag är ju nästan att studera. Hmm.. haha!

Kom precis innanför dörren. Har varit ute på en morgonrunda. Joggade till Myresjö och tillbaka. 8km ungefär. Blev ingen runda igår sen klockan blev för mycket så tog den idag istället. Nu ska jag hoppa in i duschen för vid 10 kommer en från ät (Tinno) så ska vi prata lite sedan måste jag skynda mig att göra mig iordning för ska in till Vetlanda och kolla på fotbollscup och göra några ärenden. Där kommer Gabbi hämta mig sen. Vi har en liten grej på G ikväll. Kan inte säga något ännu för det är hemligt. Lovar att ni får veta sen. Sen ska hon och jag kura ner oss i sängen hemma hos henne och sova gott. Men de e ju långt kvar tills dess ännu. 
Fresten såg något väldigt härligt här om dagen. SNÖDROPPAR ! Vår Vår Vår :)

 

Första blommorna.



Jag igår


En stor sak till som hände igår fresten var att allas våran älskade Malin fylde 18. GRATTIS Tjejen!



Malin, min Partypingla är 18 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0