Stressmorgon igen

Jag hade blivit så himla bra på att ha tid över på morgornana ett tag nu men nu de sista vet jag inte vad som har hänt. Börjar falla tillbaka till Tidspesimisten på morgorna. Är alltid så trött och seg med att komma upp och sedan tror jag att jag ska hinna både göra mig iordning och äta en lugnfrukost. nej nej! Skärpning nu. Hinner ju inte ens ta en dagens outfit. Ska försöka ta någon under dagen.
Nu väntar vi på bussen till Universitetet. Hoppas på en bra dag så man kan få lite inspiration till framtiden.

Måste komma ihåg att ringa om min balklänning idag med. Påminn mig!

Kommentarer
Postat av: Jasse

hoppas den blir skit bra anna! saknar dig oerhört mycket! <3

2009-03-04 @ 18:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0