Sorry!

Gud vad jag ursäktar mig nu. Men jag sk´rev inte igår och hade dålig uppdatering i förgår. Men idag ska jag verkligen skärpa mig igen. Men jag tänker inte skriva promise igen om jag inte kan hålla det.

Nu kom jag nyss till skolan efter att ha varit en snabbis på gymmet. Slutar egentligen tidigt idag sen men måste stanna kvar i skolan och skriva på rapporten på projektarbetet. Skönt att man bara det kvar alla fall. Finns ju vissa som knappt börjat och om 3 veckor ska allt va klart. Sedan ikväll är det hockey. Har missat några matcher nu så måste gå ikväll. De är ju jätte nära att gå upp i ettan nu med.

Skriver mer sen för min lektion börjart nu. Fotbollsteori. Skön lektion. Onsdagar är underbara för då har vi först träning på morgonen och sedan teori då, underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0