Silverschapoo

Ja ha . och så började dagen lida mot sitt slut . Har inte fått så mycket pluggat idag som jag tänkte . Men dagen bara rusade ju iväg sen. Övningskörde till kiosken med mamma och Ida och efter det hoppade jag in i duschen för att testa ett Silvershampoo som jag fick låna av Carro en snabbis. Hoppas på att mitt hår ska få lite snyggare färg av det . Får väll se imorgon om det är någe bättre. Hoppas. Carro tyckte absolut att det funkade på henne alla fall.



Silver Schampoo

sedan gick jag och hunden och lämnade tillbaka schapoot innan hon gav sig tillbaka till Malmö. Men hon kommer hem om två helger igen. Så kul att hon kommer hem lite oftare nu.
Vet ni vad som hände när jag var påväg hem fresten. Fick väldigt brottom hem. För när jag var hos Carro såg jag att klockan var 5 över 6 och vad börjar då? One Tree Hill. Hallå! Fick småspringa hem men när jag nästan var hemma händer det. Hunden får ett ryck och springer in framför mina fötter och jag stupar. Skrapar upp både hand och knä. Gissa om jag var glad på henne sen.Min tröst fick bli alla bra TV program för kvällen och den jätte goda maten som mamma fixat. Fläskfile och Mammas super goda pastasallad. mm..

Men ni får sova så gott nu allihopa. Hoppas ni får bra drömmar. Jag hade fresten helt sjuka drömmar inatt. Så sjuka att jag inte ens kan skriva om dem. haha! A ja . God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0