Prov

Hej hej ! Ska strax på ett möte. Och innan det och efter också för den delen sitter jag och läser det sista inför det Pedagogiska ledarskapsprovet vi har efter estetiskverksamhet idag. Våran lärare i det pedagogiska är helt lost. Den sämsta lärarn jag någonsin varit med om. Han verkar inte ens kunna det han ska lära oss. Han sa att man inte kan läsa på till provet idag men helt plötsligt så kunde man det. Helt konstigt. Och han kunde inte säga vad det var för typ av prov vi skulle få men de va ett som alltid alla elever hatar sa han. Känns sådär jätte bra. Men efter det idag så har jag bara fotbollsgymnasiet kvar då jag gymmar. Så dagen kommer gå fort ändå. Så skönt. Och ikväll sen har vi Mentalträning på fotbollsträningen istället för styrka. Så det kommer bli bra tror jag. Får köra lite hårdare på gymet så spelar det ju ingen roll. Men nu måste jag läsa vidare på provet. Hej svejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0