Program

Vi ska åka till ett universitet imorgon och kolla inför framtiden. Har vart inne lite på en hemsida och kollar lite vad man kan kolla på men jag hittar bara 3 som känns lite mer intressanta. Är det någon som har något bra förslag på vad man kan kolla på? Just nu har jag följande:

Polis
Europastudier
Coaching och sport mangerment
Digitala medier
inredning- och butikskommunikation



Är inget av detta som jag verkligen vill bli men det är ju bara ett universitet vi ska till men om ni har några bra förslag på något någonannan stans som vore värt att kollaupp. Säg gärna till. Är öppen för förslag.



Ikväll har jag varit på Vattengympa och sedan kollat på Den rätte för Rosing. Jag vet. Alla tycker att det är lika B men det är faktiskt sådant som man drar sig till vid TV:en vare sig man vill eller inte.



A ja nu ska jag försöka sova och komma på lite mer fantasifulla idéer om vad jag ska kolla på imorgon. Natti Natii !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0