Positivt tänkande

Skrev inget igår. Vet det. men hade en lite halv pyrd dag alltså så bestämde mig för att inte skriva något om den. Så nu börjar vi på nytt här igen. En possitiv sak igår var alla fall att Landsbro vann Våryrancup. Grattis flickor!

För att det ska bli en så bra dag som möjligt idag även fast jag har så jävla mycket plugg så ska jag göra en positiv lista här nu:
* Robin är hemma från sitt läger
* Jag har klätt upp mig lite mer och känner mig lite snygg. hihi
* Snön håller på att försvinna och det är lite varmare
* Jag har haft ett bra samtal med Birgitta idag på morgonen
* Äntligen tagit tag i många bitar av mitt liv igen, I really try now
* Mitt hår har en bra dag. hihi
* Jag längtar efter att få träffa Robin nu, lär vara lika snygg och underbar som vanligt, ska fråga om han inte vill komma en sväng ikväll i alla fall. Dålig på att hålla mig.

Ja en liten lista blev det ju alla fall.



Många jag känner att jag vill umgås med nu. Måste ta kontakt med er så vi hittar på något.

 

En person som jag känner otroligt mycket förtroende för just nu. Kan inte svara på varför men du är verkligen toppen. :)

Kommentarer
Postat av: Fanny

tack Anna!

Blev verkligen jätteglad när jag läste detta :)

2009-03-31 @ 10:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0