Långpromenix

Kom nyss innanför dörren med hunden. Har hunnit städa lite med innan jag satte mig här. Men inte klart. Tänkte göra en rusch nu men orkade typ bara 1/4. haha! Ska göra lite till sen. sakta men säkert ni vet.
Jag och hunden gick en lång runda på 1½ timma till och med. Var nere lite vid Hårdasjö och kollade läget. As fint väder idag ju. Känner till och med lite vårkänslor. Skulle bara vilja kunna sätta mig på verandan nu och fika lite bullar och mjölk med familjen, De e livet.



Gull Issa



Idag på bilden började vi med Grafitti. Faktiskt väldigt roligt. Har suttit lite vid internet nu för att hitta ännu mer insperation. Vet hur jag vill måla den men vet inte om jag är så duktigt så jag klarar det. Jag är jäklig på att måla av men när det kommer till fantasi. Chit! Men får jag tänka en stund så löser det sig nog.
Vi fick inte tillbaka proven i Pedagogiskledarskap som vi gjorde förra veckan. Han hade rättat massa annat sa han. Ursäkta men har lite svårt för den läraren.

Men nu ska jag försöka leta upp något roligt och gott recept på www.Tasteline.com att laga till mig och syrran när hon kommer hem. Är väldigt sugen på Våfflor nu när det känns så vårigt. Och Våfflor är lika med Vår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0