Landsbro-Hultsjö

Fotbollen gick sådär för tjejerna idag. Visst de vann med 5-2 men jag vet att de kan mycket bättre. Syrran och Jonna fick spela lite med idag. Roligt för nya att komma in. Och Chris och Sofie är hemma från USA igen så de spelade också. Underbart att ha dem hemma igen. Har till och med saknat dem. haha!



Jag och mamma på väg till matchen.



Landsbro players.



Nu sitter jag hemma hos Robin med Thobbe och Feffe också. Väntar in Berggren med, kanske Jim. Ska göra lite taco om en stund till hockeyn och Robinson som startar ikväll. Har längtat till det skulle börja igen. Jag tycker det är as bra. Så den som sitter och kollar på något annat då åker bort från TV:en det vill jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0