Lagfest

God morgon höll jag på att säga. Men jag har faktiskt varit vaken en stund nu. Var nyss ute med hunden och ida på en promenad. Behövdes. Kände mig nästan äcklig nu av att ha legat i sängen hela dagen typ.

Blev en mycket trevlig dag igår alltså. Först förfest hemma hos Gabbi och sedan avfärd til Lagfesten hos Issa. Den var inte så fartfyld som den brukar vara men kan bero på att Sofie och Chris inte var där. haha! Men det var riktigt trevligt.



Förfest hemma hos Gabbi.



Världens goaste Issa.



Party Party hemma hos Issa :)


Tack för en trevlig kväll girls ! :)


Sedan kom Robin och hämtade mig där och vi la oss och kollade på skräckfilm. Kommer inte ihåg vad den hette nu och jag somnade ifrån den. Men den va as bra så långt jag såg. Ska kolla den en annan dag nu. Men inte idag. För det ska bli plugg och naturligtvis One Tree Hill och GossipGirl sen. De bästa serierna ever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0