Korvpanna med Chilisås

Provet gick bra innan idag. Skönt. Var inte så svårt. Eller så gjorde jag helt fel. haha! Fast det var en sådan uppgift som man egentligen kan skriva hur mkt som helst på. Skrev alla fall 4 sidor. A ja . Nu står jag i köket och dukar fram till syster min när hon kommer hem. Hittade massa falukorv i kylskåpet som ingen äter upp så jag bestämde mig för att laga en korvpanna till henne nu. Smakade av den nyss. Känns som om den e riktigt god faktiskt. Och så naturligt vis pasta och grönsaker till. det står att man bara ska ha sallad till men. Ne inte om man ska springa intervaller på kvällen inte. Vi får visst nog springa dem i världens snö väder. Kul när det är första fotbollsträningen för mig. Och första intervallpasset också för den delen.

Korvpanna med chili

Korvpannan från www.recepten.se

Där kan man hitta en massa smidig mat att laga. Ett tips bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0