Kalas

Och så gör man sig åtr igen iordning. Ska på kalas idag. Kusinen fyller år. Har inte tvättat bort mitt smink sen igår kväll. Var jätte trött när jag kom hem. Och jag brukar alltid vara jätte noga med det, men men.. Är ju redan sminkad och klar alla fall. Jag vet låter äckligt men sminket ser faktiskt fortfarande bra ut. haha! Och frisyren sitter också kvar. Så ska bara byta lite käder och skölja kroppen.

Igår kväll blev det faktiskt ganska trevligt sen. Först kändes det så himla stelt. Hängde ju med Carro och jag kände miog så mycket mindre än alla´andra som var där men senare så släppte det lite och när vi lämnade förfesten och kom in på hotellet släppte det helt. Var kul att dansa av sig lite. Vi spelade Guitarr Hero på förfesten också. Var as länge sen jag gjorde det men gud vad kul det är.

Funderar på att gå på den nya Vallander filmen ikväll sen . Den går klockan 6 här i Landsbro och så får jag spela in mina serier som går samtidigt och kolla på dem sen . Men jag vet inte om jag hinner. Har så jävla mycket plugg. Är det någon som sett den som kan säga om den är värd att se?



Nya Wallander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0