Jönköping

Hejsan!
Idag när jag vaknade var det väldigt varmt i sängen och Robin snörvlade en massa bredvid mig. När han gick upp mådde han inte bra och på tempen stod det att han hade feber. Stackarn. Kry på dig älsk.

Har varit i Jönköping idag. Möte med Tinno och shoppat lite skor med mammsen. Var sista gången jag trägffade henne idag innan Juli. Kommer kännas lite tomt utan henne. Underbar människa. Sen trippade vi ner på A6. Hittade två par skor alla fall och lampor som passar till min nattusbordslampa. Så nu kan jag äntligen få lite lyse i sängen på kvällarna. 

Sandalette 
Mina nya skor.

Nu borde jag plugga lite igen. Tråkigt men skönt när det är gjort alla fall. Hoppas det gick bra för helena och Fanny med Projektarbetet.


Me today. Längesedan jag använde det halsbandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0