I Taket Lyser Stjärnorna

Jag valde att gå på Bion sen. Och det ångrar jag inte. Den car riktigt bra. Har läst boken innan men det var faktskt första gången filmen levde upp till boken måste jag säga.




Nu sitter jag redan i sängen och ska nog kolla på Beck sen. Tänkte kolla på mina serier som jag spelade in innan men då måste jag sitta nere och det har jag ingen lust med så får hålla mig med dem till imorgon.



Några bilder från 18:års festen i fredags:


Vi tjejer börjar förfesta ihop.


Regler när man dricker.


18 åringarna !


De fick jätte många fina paket som de inte öppnade under kvällen. Gu vad nyfkna de måste varit. haha! Jag var nog mer nyfiken. Men de fick alla fall två jätte fina "SnoppKladdkakor". haha!


Nu har precis Beck börjat. Ska kolla de nu. God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0