Hos Robin

Sitter hemma hos Robin nu med hans lillasyrra Moa :) . Hon är så mysig . Sitter och pratar om Lisseberg. Vill dit snart. Idag har jag inte gjort mycket alltså. Bara suttit hemma och slappat. Gjort allt för att skaffa mig en vilodag. Laddar så in i norden för morgondagen . Kommer bli kalas kul. 18 års fest för Gabbi och Malin. Sitter och pysslar inför festen nu.



MALIN och GABRIELLA - PARTY PARTY !


Men nu börjar jag undra när Robin kommer hem. Ska ju överaska honom lite. han vet inte att jag är hemma hos honom ännu. Men han kommer ju aldrig hem från sin träning, och den slutade vid halv 7. Får la sitta här och roa mig så länge. Kolla kläder på internet. så mkt jag vill ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0