Gymet

Hemma igen. Ätit äggröra med svamp och Rostbiff i nu. Och massa majs. Älskar det. haha! Det var faktiskt riktigt kul på gymet dag. Proramet fick mig mer motiverad faktiskt.
Ida tog kort på mig på gymet men de är i hennes mobil och hon är och tränar nu så får lägga in de sen.

Nu har Robin åkt på Läger. Hoppas de får kul. kan tänka mig att de får det. De nya i Laget ska skolas in eller vad man säger så de ska få göra lite pinsama saker. Vill höra allt sen.

Får se vad som händer för mig ikväll. Borde absolut plugga! PuuH Men snart är det ju Lov. En vecka kvar bara.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ok så det var Magnus som vann. Hade hoppats på Laila även om det var lite orättvist att hon dansat så mkt förut.

2009-03-28 @ 08:38:46
URL: http://camtaylor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0