Gina Tricot

Kom nyss hem från affären med mamma. Köpte Mango. mm.. Så har precis glufsat i mig den. Kom på att när jag gymat klart innan så gick jag ner på stan lite innan och mötte upp mamma och Ida. Tänkte bara handla något litet. Hann in i en affär, Gina Tricot. Och det är kört. Testade hur mycket som helst och det slutade med att jag köpte fyra plagg sen. Fick välja bort endel.



Ja detta är lite av det. Kom på att jag köpte en ring med. Bara en slät silvrig. Och en spettsig Lila BH men den fanns inte med på deras hemsida. Men denna tjolen, klänningen och linnet fanns där alla fall.
Skulle nästan klara mig på bara den affären. haha! Jag älskar den! Billigt med ju. Men farligt. Man tänker bara åh den va billig och den med. Och helt plötsligt har an massa plagg och summan blir hög änå. Måste lära mig det där.

Funderar på att ha den nya klänningen ikväll men är inte säker. Kanske tar mina tights och min svarta spetströja. Får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0