Brand

Sitter i skolan nu och väntar på sista lektionen. Hade idrott mellan halv 9 och halv 10 typ. Sedan börjar nästa lektion vid två. Ganska så jätte segt att sitta i skolan hela dagen såhär. Försöker få lite gjort på min hemtenta i Religionen men den e så konstig. Fick ännu en grej till V14 nu innan lovet också. Föredrag i idrott och hälsa B. Fy fan! Jag kommer dö den veckan har hur mycket som helst. Jag vet inte vad jag ska ha om heller. Är väldigt sugen på att ha om antingen ortorexi eller anorexi. Men jag vet inte..
Efter skolan sen ska jag bara hem käka lite och träna. Har inte bestämt vad än men något blir det. Hade hinderbana på idrotten idag så där var det både styrka och kondition så.

Nu går brandlarmet!!! Chit!!! Hej då!


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför tränar du så mkt när du redan e så smal?

2009-03-12 @ 17:01:01
Postat av: Anonym

haha :) "Nu går brandlarmet!!! Chit!!! Hej då!" :) du är klockren anna ! <3

2009-03-13 @ 10:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0