Bio vs Hockey

Har precis klivit upp och ätit frukost hemma hos Robin. Polarmacka och fruktsallad. mm.. Sitter här och försöker smälta det lute nu så jag kan träna lite sen. Styrka får det bara bli idag.
Ni vet att jag lägtade så mycket efter Robinson igår. Jag somnade ifrån det! haha! Och klockan var inte ens 9 ju. Hur trött får man va? Så jag vet knappt vem som åkte ut. Det tar på krafterna att vara uppe på nätterna. Så jag låg och sov sedan medans våra gäster och Robin spelade TV-spel. Gud vad social man får va ibland. haha!

Landsbro spelar idag igen. Jag vet bara inte vilken tid för vill gärna se den matchen. Och så är det Hockey idag med, samtidigt som Bion I Taket Lyser Stjärnor ( eller något sådant heter den) går samtidigt. Vad ska jag välja? Tror nästan det blir Bio. Någon som sett den? Är den något att se?

Homer filmen går på Canal + nu med. Har inte sett den innan. Brukar inte vara jätte förtjust i Simpson men den är faktiskt lite rolig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0