Bild seg

Hejsan. Kan bara berätta lite om min dag, orkar inte lägga upp bilder tyvärr för min dator är så seg ikväll. Vet inte vad det är med den. Men dagen började inte dså bra. Skulle ha mitt nya linne från Gina, hade tagit på mig och skulle bara käka frukost innan jag var redo att gå. Men när jag skulle skära upp min tomat som jag skulle ha på macken, vad tror ni hände? Klart att den skulle spruta ner hela mitt nya vita linne. Typiskt. Så fick raskt upp och byta om. Men jag piggades snabbt upp när jag fick tillbaka mitt prov i Pedagogisk ledarskap. Hade gått as bra. Tur det för det kändes så bra när jag skrev det. Sedan slutade jag tidigt. Gick hem bakade lite bröd och gick sedan en lång promenad med hunden, Myresjö och tillbaka (1.5h). Nu har jag gjort en broccolipaj så den är klar till imorgon. Men nu sitter Robin och väntar på mig inne i soffan. Mmys :) .  Lägger in bilder för två dagar imorgon. Promise !

Fresten fick precis en inbjudan till Storfest på fredag. Kommer bli as skoj! Redan börja fundera på vad jag ska ha på mig. hihi!

Och sista grejen jag inte får glömma. Grattis Axel och Amanda, speciellt Amanda, 18 nu ju. Puben nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0