Andra snabbhetsträningen

Gjorde min andra träning där jag tränar snabbhet igår med laget. Det var as kul. Fast trodde faktiskt det skulle vara ännu jobbigare. Tog nog inte ut mig så mycket som jag hade kunnat. Men det tar jag nästa gång. Nu sitter jag i skolan och pluggar. Känner att jag äntligen kommer frammåt med någonting. Känns mycket skönt alltså.

Sedan efter skolan idag ska jag åka till Myresjö gymmet när mina kompisar tränar fotboll. Längtar efter det ibland som satan nu alltså. Stor beslutsångest om  jag ska börja igen.

Skrev inget igår men jag orkade bara inte sitta vid datorn. Kom på en sak till nu. Ska få mail om min balklänning idag. Äntligen! Och jag har äntligen hittat ett tyg med. Nu händer det. Rosa och fin ska jag bli :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0