18 års fest

Hejsan! Hade full rulle på mitt liv igår så hann faktiskt inte ens skriva. Säkert. Åkte direkt till Jkpg efter skolan för samtal. Gick lite på stan och IKEA med. Köpte lite inredning till rummet och ett nytt linne och en ny T-shirt. Och så naturligtvis en fin presenet till Malin. Var ju hennes och Gabbis 18års fest igår. Den utspeade sig till en riktigt trevlig kväll. Inte riktigt så mycket dans som jag hoppats på. Älskar att dansa. haha! Men det var en absolut lyckad kväll ändå. Jag gjorde bara en stor tabbe. JAG GLÖMDE KAMERAN! Hur kan jag? A ja de fick alla fall en massa fina presenter och två Snopp Kladdkakor. haha! Mycket fint gjorda. Ska ta lite bilder från mina vänner sedan och lägga in.



Eve och Jag innan kvällen bar sig.




Idag ska jag kolla på Fotboll, Syrran ska spela med damlaget. Och sen ska jag kanske tävla i skidor men just nu ser det tyvärr ut som om det inte kommer bli så. Vet inte hur jag ska hinna. Ska till Robin sen med. Ska vara några stycken hemma hos honom i coh med att han är ensam hemma, vi ska laga mat och kolla på någon Hockey. Fråga mig inte vilken för jag har inte så stor koll på hockey på TV:en men är med för gemenskapen. hihi!

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: caroline Bertheau

snygg jacka anna! var har du köpt den?

2009-03-22 @ 22:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0