100309

Ja ha ,. Idag hade jag sovmorgon. Underbart. Den behövdes. Kunde egentligen haft den ända till halv ett eller mer för första lektionen gjorde vi verkligen ingenting! Fick bara reda på uppgifter som vi låg efter i. Och den uppgiften sa vår förra lärare i det ämnet att jag skulle skita i. Vi har bytt lärare i Religionen/samhällen 4 gånger och ingen säger eller jobbar lika. Riktigt jobbigt.
Slutar sent idag. Och när jag kommer hem ska jag träna medans jag väntar på att Robin ska komma. Antingen åka lite skidor eller springa till Myresjö och tillbaka. Just nu känns alternativ 2 mest lockande. Men får se vad jag känner för sen. Borde verkligen städa klart mitt rum med innan Robin kommer. Puh! Men jag vet inte om jag hinner det. Får skynda mig med löpningen.

Blev inget filmtittande igår sen. Var aldeles för trött. Satte på filmen och förtexten hann inte ens ta slut innan jag somnade. Haha! Vadå trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0