Växjö

Igår när jag och Jasse luggit och dragit oss en stund på morgonen gick vi upp och käkade frukost och satt och chillade vid datorn. Kollade runt på massa bloggar. Riktigt kul att se vad det finns för massa bloggar. Finns verkligen folk till allt. haha! Jasså skicka de bloggarna du visade för mig.
Efter det gjorde vi oss iordning. Eller iordning och iordning. Vi pallade inte. Drog bara på lite smink och sedan myskläderna på för att åka till Växjö och fixa Jasses läppar och shoppa lite.


Två tröttar brudar på bussen påväg till Växjö så här dagen efter Utsparken.
(Jag och Jasse)


Köpte bara en tröja från Monkii men Jasse hittade alla fall lite. Men jag hittade två saker till som jag inte köpte som jag ångrar nu. Men ska till Göteborg på måndag med så man vet ju inte om man hittar något där. Men gör jag itne det så är det dessa två saker som står högst på min inköps-lista.

Galet kär i dessa skor. Frågan är bara om jag ska våga. Men de var verkligen skit snygga på.


Cyndi Lauper för H&M och Fashion Against AIDS.
Och detta linnet för 98kr. Kan inte fatta varför jag inte köpte det!!!! Vill ha! Stöder alla med Aids med.


På kvällen sedan påvägen hem i bussen var vi lika slöa igen. haha! Och jag hoppade av hemma hos Robin i Korsberga. Behövde träffa honom. Och vi fick en mysig kväll. Först träffade vi boysen lite inne i stan Simon, Jonathan och ja resten. Sedan åkte vi och handlade lite godis, chips och mat för kvällen och satte oss och kollade på skräckis.


skeleton Key


Vi får dra iväg och shoppa igen snart. Tiden gick ju så sjukt fort!

Kommentarer
Postat av: Jasmina

AAAw, kan inte förklara hur gullig DU är på bilderna unge, men jag ser galen ut, haha skit samma :D det viktigaste var iaf att jag hade as kul med dig, pössss<3 hoppas du har haft en underbart bra dag med pojkvännen, måste höras! take care

2009-06-06 @ 20:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0