Michael Jackson

Har varit och jobbat nu ikväll. Man kan tro att mitt jobb ska va tråkigt på ett äldreboende men jag trivs faktiskt jätte bra. Både personal och Pansionärer är underbara. Så jag tycker inte det känns jobbigt att behöva jobba hela helgen. Eller jo lite fresten i och med att jag kommer missa det super fina vädret. Men jag tar vara på det lilla jag kommer att få och sedan tar jag igen det på måndag för då ska det bli nästa 30grader säger de. Och då är jag ledig. Härligt!!


Fick höra av syrran innan idag en sorglig nyhet. Michael Jackson är död. The King of Pop! Det är inte sant!!!
Nu hör man om honom vart man än går och hans låtar spelas överallt. Han är verkligen, eller var, verkligen grym!!


Michael Jackson - The king of pop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0