Kusinerna hemma

Hej igen. Idag har jag jobbat till klockan fyra ihop med Carro. Vi har snackat massor om USA resan. Jag längtar som bara den. Vi planerar upp tiden där nere så vi ska få så mkt gjort som möjligt.
 Vid fyra sedan åkte vi ut till sommarstugan. Klas (min farbro), mina kusiner och Klas tjej är hemma från Malmö. Så de bor ute i stugan nu. Så vi, dem och mina andra kusiner Anton och Ellen och farmor och farfar hade lite grillkväll och aktiviteter där ute. Jätte trevligt verkligen. Mina kusiner är super. Skönt att ha så underbara släktingar. Vi bestämde ännu mer utlandsresor nu. Till nästa höst kommer det bli Kreta eller Rhodos med släkten. Lovely.


Ellen och Anton har smaskat i sig den goda maten.


Farfar, Klas, Jonte och Katarina. Underbar människor.



Nehe. Men nu ska jag faktiskt ha lite andra saker för mig. Ligger och tittar på In to the Blue på 3:an. Kollade på den i helgen med men men.. Så är det ibland. Natti Natti !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0