Fotbollskväll


Svart tröja - Gina Tricot
Rosa kofta - Vero Moda
Skor - Converse


Igårkväll var jag bortbjuden till Emma för att grilla och kolla på fotbollen. Sverige-Danmark.
Det var en riktigt trevlig kväll. Jag och Johanna skrattade alla fall för hela slanten. Vi tog massa fulbilder. Länge sedan jag skrattade så mycket. Härligt! Missade doc ganska mycket av matchen pga av det men det var inte så mycket att se ändå insåg jag. Jag och Johanna bestämde även att vi ska börja träna skidor ihop nu på fredag. Ja! Jag har längtat.

Underkvällen blev det även film, Allt som en tjej vill ha, och kareoke för dem som orkade.


Grill mat


Inne i fotbollsmatchen


Mycket skratt


Och massa fula bilder. De fulaste är tyvärr för fula för att publiseras.

Tack allihopa för en trevlig kväll. Och tack Emma för att fixa den. Vi behöver mer sådant.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ser väldigt looovande och trevligt ut. Tråkigt nog förlorade Sverige, men de blundar vi för.

Grym bild på dig hos Emelie förresten. Tummen upp

2009-06-07 @ 21:53:23
URL: http://xccc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0