Fotbolls dag

Vaknade jätte tidigt idag. Redan vid klockan 5. Kunde verkligen inte sova längre. Så har glott lite på TV och kollat lite på kläder på internet. Är så sjukt sugen på att shoppa. Tur att vi ska till Göteborg imorgon med idrottsgymnasiet då. Då blir det shoppa loss. Någon som har lust att shoppa loss med mig imorgon? Säg till!

Idag ska jag bara ta igen mig alltså. Det behöver jag nu känner jag. Även fast jag inte tränat på två veckor. Det ända jag har på schemat under dagen är att städa på mitt rum vilket verkligen behövs. Och vid tre ska jag kolla på fotboll och direkt efter det ska jag till Olofsgården (mina kusiner) och spela fotbollstunering med dem. Kusinerna bli så glada när man kommer. Ska få med mig Robin också tänkte jag. Gustav (Lillkusinen) har honom som Gud typ. haha! Och det är han som har bjudit in oss så det vore perfekt.


Kusinen Gustav i julas

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0