Bloggens värsta fiende

Sitter och mumsar i mig lite frukot nu. Ska strax hoppa på cykeln och cykla in till Vetlanda. Ska träffa Jasse idag. Lär bli sol och bad vid Östanå. Jag jobbar nästan varje dag nu men så fort jag fått tid över så är det solen och vattnet som gäller. Det är därför min uppdatering är lite dålig nu dessa dagar. Men vem vill sitta vid datorn när vädret är som det är?

Bra och soligt väder är Bloggens värsta fiende

Men nu har ja lite bråttom. Vill cykla innan det hinner bli aldeles för varmt ute. Det är ju ändå 1.5mil.


Bilderna jag tog med Emelie Ohlsson har kommit.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken fin bild ! du är verkligen helt otroligt söt ! : D

2009-07-02 @ 23:32:55
Postat av: miriam

Sjukt snygg bild :D

2009-07-04 @ 19:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0