Bloggen

Okej nu ska jag börja blogga igen. Har bara haft så fullt upp det sista. Studenten och Midsommar på Öland och massa. Men tiden har varit underbar. Tänkte lägga in bilder från det sedan. Men bloggen är så seg med det så tar inte det nu. Ska åka ut i sommarstugan strax med Robin och sola hela dagen lång. Precis vad jag behöver.


Jag och min bästis firade både student och Midsommar ihop :)


Nu tänkte jag bara ta lite tidsfördriv här sålänge tills Robin kommer.
1. Hur lång är du? 166
2. Vilken var den senaste film du sett? Beck - Hämndens pris
3. Vem ringde du senast? Robin
4. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Hej älsk! Hade du tänkt sova hela dagen i o med att du var vaken så länge igår lr:P? Kyssen
5. Vad är dagens planer? Ligga och sola i sommarstugan hela dagen
6. Föredrar du att ringa eller skicka sms? En blandning
7. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
8. När såg du senast din mamma? För en timma sedan
9. Vilken ögonfärg har du? Mörkbrun
10. När vaknade du idag? För tidigt
11. Har du någon gång hittat en katt? ..what ?
12. Vilken är din favoritplats? miami är m itt drömresemål
13. Vilken plats föredrar du minst? Kalla ställen
14. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis inte här
15. Vad skrämde dig som barn? Monster under sängen
16. Vem fick dig att skratta senast? Caroline
17. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
18. Sover du med eller utan kläder på dig? Trosor eller naken
19. Hur många kuddar har du i sängen? Två-tre
20. Hur många landskap har du bott i? 1?
21. Har du någon gång spytt på fyllan? Första gången, men det är den enda
22. Vilken är din favoritglass? Solero
23. Vad skulle du göra om du vann en miljon? hmm.. shoppa o resa
24. Tycker du om kinamat? yääs i do
25. Tycker du om kaffe? Nej blä
26. Vad dricker du till frukost? Om jag dricker något blir det smoothie
27. Sover du på någon särskild sida? Nej
28. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja typ fem stycken
29. Vill du ha barn? Ja, men inte än
30. Kan du några andra språk än svenska? Engelska
31. Har du någonsin åkt ambulans? Nix
32. Föredrar du havet eller en pool? Båda
33. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, skor, resor
34. Äger du dyra smycken? Ja men de är få i antalet
35. Har du någon gång testat narkotika? nej!
36. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En nektarin
37. Välj ett ärr på din kropp? Mitt blindtarmsärr då
38. Vad har du för ringsignal? T.I. - Whatever You Like
39. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nejj
40. Vart togs din profilbild för din blogg? I min säng:)
41. Kan du byta olja på bilen? Haha, nej
42. Vilken var den senaste bok du läste?  Varje dag har vi en liten tävling
43. Läser du dagstidningen? Jag har faktiskt blivit bättre på det
44. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
45. Dansar du i bilen? hur?
46. Vilken radiostation lyssnade du på senast? The voice
47. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Vilket datum jag skulle byta med Carro på jobbet
48. När var du i kyrkan senast? Det var nog min kusins konfirmation förra sommaren

Kommentarer
Postat av: Ida

Härligt annna:) bloggen är på G igen....

2009-06-24 @ 11:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0