Balen

Balen var en av de bästa dagarna/kvällarna/nätterna i mitt liv!


Eva tog först bilder på mig hemma innan min skjuts kom. Hat tyvärr inte fått de bilderna ännu men Ida har tagit lite behind the scene alla fall.


Var inte alls nöjd med håret när jag kom från frisören. Testade en ny frisör som jag aldrig varit hos innan för hon som jag brukar var hos hade redan fullt när jag ringde. Men fick fixa om den lite själv så blev det alla fall lite bättre.

Sedan kom Andreas (min baldejt) och hämtade upp mig.

Och sedan Frida...

Vi stannade påvägen till röda mattan vid kvarndammen för att ta lite kort.


Men nu var det dags för röda mattan.

Röda mattan.


Väl inne på Wärdshuset serverades det god mat och det blev en riktigt höjdar kväll.

Gabriella och jag efter maten.


Gänget.


Underbart fina Ester och Evelina.


Anna och Mergim


Maten serveras


Hela klassen


Jag umgicks med Fanny en hel del under kvällen. Hade riktigt kul.


Som ni ser. Ja min klänning var helt sönder när jag kom hem nästa dag. haha!


Min första tequila med Henke.


Sedan fortsatte det med en lika rolig efterfest Gallerian i skolan

♥Kan inte beskriva hur kul jag hade denna kvällen♥


Ja a killar. haha!


Har hur många bilder som helst men här avslutar jag med en på mig och Robin.


Kvällen var underbar och avslutade med att vi var jätte många som gick hem och sov lite överallt i Beccas lägenhet.

Kommentarer
Postat av: IDA

FIna kort på dig anna:)

2009-06-03 @ 21:11:29
Postat av: Anonym

väldigt fina kort! din färg på klänningen passade verkligen dej jätte bra.

:)

2009-06-03 @ 21:40:49
Postat av: Fotograf Annie

Åh vilken vacker klänning du hade. Älskar balbilder för det är så fina klänningar :)

2009-06-07 @ 21:58:00
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/
Postat av: tina

gud vad fin du var! ser ut att ha haft det jätte kul! :)

2009-06-11 @ 16:56:39
URL: http://tinaeva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0