4 år

Idag har jag 4år med Robin. Helt galet! Vi ska fira med att köpa en planka och åka ut till sommarstugan med den och mysa. Blir perfekt idag när det äntlige inte regnar längre. Plus att det är billigt och bra. Behöver mina pengar till annat nu känner jag.
Så har precis duschat nu. Väntar på att Robin ska ringa. För han skulle bara träna nu på morgonen först innan vi beger oss. Så ska börja fixa mig lite strax. Hoppas på en jätte mysig dag ihop med honom.


Jag och Robin på våran 2års dag i Spanien.


Ikväll sedan är jag bjuden till Emma grillkväll med girlsen och kolla på fotbollen. Sverige-Danmark. Kommer bli fin fint. Härlig dag på gång med andra ord.


satt och kollade lite på Stiletto Run nu. Hallå. Fathima min lärare var snabbast från deltävlingarna i Jönköping. Hon är ju för grym. haha!

Fathima till höger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0