Utmaning

Hittade en utmaning för att lära känna sig själv bättre:

Beskriver mig med tre bra egenskaper:
Träningsvillig, Kreativ, Omtänksam

Beskriver mig med tre dåliga egenskaper:
Tänkare, Sömnsvårigheter, Rastlös

Jag älskar att...
Testa nya saker

Jag hatar att...
behöva tänka så mycket

En egenskap jag möjligen inte nämnt på min blogg:
Mycket hälso och mat intresserad

Jag skrattar åt:
Pinsamheter

Jag gråter åt:
Tråkiga händelser

En situation jag inte gillar och kanske undviker därför:
Att inte ha något att göra, blir helt överrastlös

En situation jag älskar och gärna försätter mig i:
Att åka utomland, Jag älskar värmen och nya miljöer

Detta är jag stolt över
Min mamma

Detta kan jag skämmas över
När jag inte orkat raka benen.

Detta gör mig...
Glad:
Överraskningar

Lugn:
Massage

Nervös:
För mycket mat

Arg:
Folk som bara är negativa

Ledsen:
Nederlag

Förtvivlad:
Ångest

Tacksam:
Att jag har så underbart folk runt omkring mig

Detta ger mig en känsla av att vara odödlig:
När man klarar av något man först inte trodde man skulle klara

Jag om fem år, (hoppas jag):
Bor i ett fint hus med Robin, Har ett super bra jobb med super lön, Är riktigt snygg och framgångsrik, Är frisk och mår bra.

Mitt motto i livet
Du kan aldrig lyckas om du inte försöker

Jag utmanar:
Alla mina läsare. Lämna kommentar om ni nappar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0