19-20/7

Hejsan! Igår när jag kom hem från jobbet hade jag först verklilgen inget att göra. Men sedan hittade jag en film som jag inte sett vid klockan 21. Anna Nichole Smith. Den var riktigt bra. Även fast jag inte såg klart hela. Måste kolla klart på hela någon dag sen. Föt mitt i filmen fick jag en härlig överaskning. Det plingade på dörren. Och när jag gick för att öppna stod Robin där. Åh! haha! Så då hade vi mys istället.


Anna


Idag har jag sovit ut för första gången på länge. Jag sov först till nio,. sedan gick jag upp och åt frukost och sedan låg jag igen till kl 13. men nu är jag uppe på benen igen. har precis varit ute och sprungit några intervaller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0