Tacokväll

Igår hade jag och Carro Taco kväll. Först var vi inne på gymmet i en och en halv timma och tränade. Har träningsvärk idag igen. Har det dagligen nu känns det som. haha! Men i alla fall. När vi gymmat klart drog vi till MAXI och handlade till Taco. Vi var vrålhungriga. Så vi kunde inte hålla oss till vi kom hem utan åkte och hälsade på på Godishuset för första gången. En nya megastor godisaffär som öppnat i Vetlanda. Fanns massa gott godis. Nu ligger nog Hemmakväll lite i lä trots allt. Har hittat en ny favorit. Så från och med igår äter jag nu mer godis alla dagar i veckan. Har haft att jag bara får äta på helgerna innan. Fråga mig inte varför? Vet faktiskt inte. Men nu skiter jag i att. Alla fall sommaren ut.
Väl hemma hos Carro lagade vi maten direkt. Den blev otroligt god. Den blev perfekt. Jag tröttnar verkligen aldrig på Taco. Till efterrätt gjorde Carro sin egna Dipp till våra tacotrianglar Blanda bara i Grillkrydda i Gräddfil. Hur smidigt som helst. Det blir skit gott. Så nu behöver ni inte alltid lägga pengar på dippkrydda.
Vi hade en as mysig och rolig kväll. Skrattade som attan när jag lockat hennes hår och sa att jag var så varm att jag ville ta av mig till bara trosorna. Då kom vi på att jag fortfarande inte hade några trosor på mig. Hade glömt det till gymet. Jag hade inte kännt det. haha! Så där var jag helt troslös. Det var roligare än vad jag kan berätta.



Nu är jag med Robin. Vi var nyss ute och trevade med hunden. Uppe och hälsade på mormor och morfar. Alltid att ta en liten pratrunda med dem. Imorgon ska vi åka till Kosta och fynda. Jag har ju shopping förbud men med ska jag visst ändå. Vet inte hur det kommer gå.

Men nu har la Robin duschat klart snart. Därför jag hann sätta mig lite. Natti till er sen!

Fresten det var mobilblogga jag försökte mig på innan idag med Sofies mode där. Gick visst inte så bra. Bilden blev sne och texten kom inte med. Får bättra mig på den fronten. Så om det bara kommer bilder i fortsättningen så är det jag som mobilbloggar. Kul att mobilblogga från min syrras mobil nu. Hon har fårr en ny med 8.1 megapixel. Det är inte dåligt för en mobil alltså. En så bra kamera vill jag också ha i min mobil. Älskar att ta kort. Men får klara mig med min 3.2 ett tag till.


Syrrans nya mobil - W995

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0