Sol med Carro

Jag fick något att göra sedan efter powerwalken sådan tur var för jag var så uttråkad. Carro skickade. Så gick över till henne och vi stekte lite. Snackade massor om resan. Bara 6 veckor kvar nu! Och så visade hon mig sin nya systemkamera. Chit vad bra den var! Den kommer vi ta massa kanonfina bilder med. Jag vill också ha en! Men nu måste jag spara mina pengar till massa andra saker.
Nu vid två var jag tvungen att gå hem och laga lite mat till mig och syrran och Carro skulle ändå till sin syster och baka bullar. Mmm.. Måste jag med göra någon dag nu. Nybakta bullar med mjölk är sjukt gott. Till mig och Ida lagade jag hembakad pizza idag med fläskfile på. Den blev as god faktiskt. M m m,.
Nu börjar jag jobba om en timma. Men det känns helt okej för har ändå inget för mig nu. Fast hade jag varit ledig hade jag verkligen städat mitt rum. För nu behövs det mer än väl. Började lite på förmiddagen men det är mycket kvar.


Min smarriga pizza. Hur lätt och snabbt som helst att göra om man tar tortillabröd som botten.

Kommentarer
Postat av: Fredrik Frisören

ser sjukt god ut!

2009-07-01 @ 21:04:49
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0