Powerwalk

Morgon!
Sitter och äter lite frukost nu. Är uppe tidigt idag alltså. För har redan varit uppe en stund. Men det är tur det för det ser ut som om det kommer bli sol idag igen, vilket jag inte är ledsen för, men det är varmt agtt träna senare på dagen då. Och i och med att jag jobbar ikväll så får det bli nu. Jag ska ta och köra powerwalk med stavar. Har varit förkyld och ont i halsen i en månad nu så jag måste börja lite lugnt nu. Men vad jag än kommer göra kommer va kul nu känns det som.
När jag är klar med det så kan jag lägga mig och steka lite igen. Känns bra. Om jag hinner sedan med ska jag försöka laga en middag som jag fick från jobbet. Paprikafisk med nachostäcke. Jag som älskar taco med. Det slår nog inte fel.
Nu ska jag bara smälta maten sedan ska jag ge mig ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0